+371 28888030   +371 28888040 info@rigasafe.lv

FAQ

Biežāk uzdotie jautājumi
Kādus pakalpojumus piedāvā Rīgas seifi?

Rīgas seifi piedāvā dokumentu un vērtslietu glabāšanas pakalpojumus individuālos seifos, nodrošinot pilnu drošību un konfidencialitāti. Rīgas seifi glabātuves atrodas Rīgas centrā. Divās glabātuvēs aprīkoti vairāk nekā trīs tūkstoši drošu metāla seifu (5 veidu seifi dažādu izmēru no 35 mm līdz 290 mm), kā arī ir pieejamas drošas noliktavu telpas lielgabarīta priekšmetu glabāšanai.

Kāpēc glabāt vērtslietas Rīgas seifi ir drošāk, nekā mājās?

Māju laupīšanas gadījumu skaita tendence strauji aug un ir maz cerību, ka šī situācija uzlabosies tuvākajā nākotnē. Mājas drošības sistēmas uzstādīšana nodrošina tikai ierobežotu aizsardzību un prasa noteiktus finanšu ieguldījumus. Rīgas seifi nodrošina pilnu konfidencialitāti, kā arī daudzpakāpju aizsardzību un drošību jūsu seifam, atšķirībā no seifa, kas atrodas jūsu mājās. Drošs seifs nodrošina ērtu veidu, kā samazināt riskus un izmaksas, glabājot vērtības mājās.

Vai seifa glabāšanas pakalpojumi ir dārgi?

Parasti pastāvīgi izmantot aizsardzības un/vai apdrošināšanas pakalpojumus mājas apstākļos ir dārgāk. Māju laupīšanas gadījumu skaita palielināšanās tendences sekas ir apdrošināšanas prēmijas palielināšanās, ir bieži gadījumi, kad apdrošināšanas kompānija nesedz visu zaudējumu summu. Apsardzes kompānijas negarantē diennakts uzraudzību. Izvēlieties mazāka izmēra Rīgas seifi seifu, bet pietiekošu pēc izmēra jūsu vērtslietu drošai glabāšanai, kā arī izvēlēties ilgāku glabāšanas laiku – un jūs sajutīsiet izdevīgumu.

Kāds labums ir dokumentu un vērtslietu glabāšanai Rīgas seifi seifos?

Seifa satura drošība un pilnīga konfidencialitāte, kā arī personības identitātes konfidencialitāte (nereģistrēta klienta seifa īres gadījumā).

Cik drošas ir telpas, kurās atrodas glabātuve?

Glabātavas korpusam ir dzelzsbetona sienas ar integrētu trokšņa un vibrācijas detektoru. Lai garantētu jūsu īpašuma drošu uzglabāšanu, objekts aprīkots ar mūsdienīgu drošības un novērošanas aprīkojumu, ugunsdrošības un signalizācijas sistēmām, bruņotām durvīm un režģiem. Speciāli aprīkotā glabātuves drošības vadības centrā visu diennakti atrodas bruņots apsardzes darbinieks. Rīgas seifi sadarbojas ar apsardzes uzņēmuma SP Leģions.

Cik droši ir seifi un seifu slēdzenes?

Seifi, bruņotās durvis un slēdzeņu sistēmas Rīgas seifi ir izgatavojis pasaules līderis drošības jomā, Zviedrijas kompānija Rosengrens, kas uzsācis savu vēsturi 1886.gadā, kompānija Rosengrens specializējas uz produktiem, kas piedāvā sertificētu aizsardzību pret ielaušanos un uguni banku glabātuvēs un ieroču glabāšanas noliktavās. Ugunsizturīgiem metāla seifiem ir VI pakāpes aizsardzības līmenis pret fiziskiem uzbrukumiem, glabātuves durvīm ir sertificēta aizsardzības klase XII.

Ar ko atšķiras kompānijas Rīgas seifi piedāvātie pakalpojumi no seifu īres pakalpojumiem bankās?

Tradicionāli cilvēki mēdz izmantot bankas, lai glabātu vērtslietas un dokumentus, bet šajā gadījumā ir vairākas neērtības attiecībā uz klientu. Tas ir apgrūtinoši klientam, jo seifa vizītei jānotiek bankas darba stundu laikā, parasti ir nepieciešams pieteikt vizīti, seifa izīrēšanas process aizņem daudz laika un dokumentu. Atšķirībā no bankām, Rīgas seifi piedāvā unikālu pakalpojumu – iespēju izīrēt seifu ne tikai reģistrētiem klientiem, bet arī nereģistrētiem klientiem, seifa apmeklējums ir iespējams arī ārpus darba laika. Pakalpojuma noformēšanas process Rīgas seifi aizņems 5-10 minūtes. Klients tiek atbrīvots no laika ietilpīgas procedūras – pirmkārt, atvērt bankas kontu, un tikai pēc tam iegūt seifu savā rīcībā.

Kā tiek nodrošināta pakalpojuma konfidencialitāte Rīgas seifi?

Neviens, izņemot pašu klientu vai klienta pilnvaroto pārstāvi nav informēts par seifa saturu, abas seifa atslēgas glabājas pie klienta. Ar sava seifa saturu klients var strādāt speciāli aprīkotā glabātuves darba zonā, kurā klients netiek kontrolēts no Rīgas seifi puses. Nereģistrēta klienta gadījumā tiek saglabāta arī klienta personības konfidencialitāte.

Kā atšķiras seifu īres pakalpojuma noformēšana reģistrētiem klientiem un nereģistrētiem klientiem?

Atšķirībā no Reģistrētiem klientiem, Nereģistrētiem klientiem seifu īres noformēšanai dokumentu iesniegšana nav nepieciešama.

Kādi dokumenti nepieciešami reģistrētam klientam – fiziskai personai seifu īres noformēšanai?

Fiziskai personai nepieciešams personu apliecinošs dokuments.

Vai juridiska persona var izīrēt seifu?

Jā, var. Šajā gadījumā nepieciešami kompānijas dokumenti vai rekvizīti, kas satur informāciju ar kompānijas nosaukumu, reģistrācijas numuru un kompānijas juridisko adresi, kā arī nepieciešams kompānijas pārstāvja personu apliecinošs dokuments un pārstāvja pilnvaras apliecinoši dokumenti.

Vai ir iespējams noformēt seifa īri attālināti?

Nē, nepieciešama personīga klātbūtne PIN koda ģenerācijai un seifa atslēgu saņemšanai. Ir iespējama attālināta nepieciešamā izmēra seifa rezervācija (pa telefonu, mājas lapā vai e-mail), saskaņojot ar menedžeri apmeklējuma laiku.

Kādus priekšmetus parasti glabā klienti seifos?

Individuālo seifu īre ir drošākais veids, kā saglabāt tādas vērtības kā nauda, dārgmetālus un dārgakmeņus, rotaslietas, vērtspapīrus, darījumu dokumentus, konfidenciālus dokumentus, senlietas, relikvijas, mākslas darbus, elektroniskos datu nesējus. Seifu glabātuvēs jūs varat uzglabāt priekšmetus un lietas, kas ir dārgi un vērtīgi tieši jums personīgi, piemēram, ģimenes relikvijas, un kuru zaudējums var jūs sarūgtināt.

Vai ir iespējams atstāt uz glabāšanu lielgabarīta vērtslietas, kuras nav iespējams glabāt standarta izmēra seifos?

Jā, Rīgas seifi telpās ir iespēja uzglabāt lielgabarīta vērtslietas, jo telpas ļauj nodrošināt nepieciešamās iespējas drošai glabāšanai. Atkarībā no objekta izmēra, uzņēmuma darbinieks piedāvās jums glabāšanas vietu un apspriedīs pakalpojuma izmaksas.

Vai ir iespēja izmantot seifa īres pakalpojumu uz īsu periodu?

Jā, seifa īres pakalpojums ir populārs klientu vidū, kas bieži brauc komandējumos vai ceļojumos uz īsu periodu, uzticot savas vērtslietas Rīgas seifi glabāšanā uz neilgu seifa īres laiku (piemēram, 1 mēnesis).

Vai seifa apmeklējuma process atšķiras reģistrētiem un nereģistrētiem klientiem?

Neatšķiras. Uzlabotas glabātuves signalizācijas un kontroles sistēmas Rīgas seifi ļauj nodrošināt būtiskas priekšrocības biznesam. Seifa apmeklējums Klientam tiek nodrošināts ievadot elektroniskajā drošības sistēmā korektu Seifa numuru un PIN kodu, pie nosacījuma, ka Klientam ir Seifa atslēgas. Tas nodrošina klientam tūlītēju pieeju seifam.

Vai ir iespējams nodrošināt pieeju seifam Klienta pārstāvim (piemēram, ģimenes loceklim vai partnerim)?

Klientam ir tiesības nodot seifa atslēgas, seifa pieejas PIN kodu un paziņot seifa numuru savam pārstāvim, tas ir pietiekoši seifa apmeklējumam.

Vai informācija par seifa apmeklētāju (klients personīgi vai klienta pārstāvis) tiek fiksēta?

Nē, klienta identifikācija nenotiek pie seifa apmeklēšanas, tā kā pieeja seifam tiek nodrošināta ievadot elektroniskajā drošības sistēmā korektu Seifa numuru un PIN kodu, pie nosacījuma, ka Klientam ir Seifa atslēgas.

Vai Rīgas seifi telpās notiek video novērošana?

Fiksēts tiek tikai tekošais laiks.

Standarta glabātuves apmeklējuma laiks?

Maksimāli – 15 minūtes, nepieciešamības gadījumā apmeklējuma laiks var tikt mainīts, iepriekš saskaņojot to ar menedžeri.

Vai ir pieejami Seifa lietošanas nosacījumi?

Klienta un Rīgas seifi tiesības un pienākumi ir atrunāti Seifu īres noteikumos.

Kādus priekšmetus nav atļauts glabāt seifā?

Priekšmetus un vielas, kas var kaitēt sabiedrības drošībai un veselībai – viegli uzliesmojošas, sprāgstošas, viegli gaistošas, indīgas, radioaktīvas vielas, narkotiskas, psihotropās vielas, jebkādus ieročus, kā arī citas vielas un priekšmetus, par kuru glabāšanu paredzēta atbildība atbilstoši Latvijas Republikas tiesību aktiem.

Vai ir iespējams apmeklēt glabātuvi ārpus darba laika?

Glabātuves darba laiks ir darba dienās no 10.00 līdz 19.00. Apmeklējums ārpus darba laika vai individuāls apmeklējums klientam jāpiesaka un jāvienojas par apmeklējuma laiku ar Rīgas seifi darbiniekiem pa tālruni +371 28888030 vai +371 28888040.

Vai ir iespējams apmeklēt glabātuvi pēc seifa īres termiņa beigām un ja ir iekrājies komisiju parāds?

Jā, pēc parāda apmaksas.

Apmaksas veidi?

Iespējama apmaksa skaidrā naudā, ar norēķinu karti vai ar pārskaitījumu uz Rīgas seifi bankas kontu.

Vai ir iespējams apmaksu veikt no trešās personas konta vai ar trešās personas karti?

Jā, iespējams. Apmaksājot komisiju ar pārskaitījumu nepieciešams norādīt izrakstītā rēķina numurs.

Kādam nolūkam nepieciešams garantijas depozīts?

Garantijas depozīts ir nodrošinājuma summa par klientam izsniegtām divām seifa atslēgām, kas tiek atgriezts klientam pēc seifa īres termiņa beigām.

Vai ir iespējama sākotnējā PIN koda maiņa?

Jā, pēc klienta lūguma iespējama PIN koda maiņa (piemēram, drošības nolūkos).

Kā rīkoties, ja klients ir aizmirsis vai nobloķējis PIN kodu?

Ievadot 5 reizes nepareizu PIN kodu, elektroniskā drošības sistēma bloķē pieeju seifam. Seifa pieejas atbloķēšanai nepieciešama menedžera palīdzība. PIN koda nozaudēšanas gadījumā nepieciešams iziet identifikācijas procesu.

Vai klientam ir tiesības mainīt seifu?

Jā, klients var palūgt nomainīt seifu uz ērtāku vai uz cita izmēra seifu.

Kā rīkoties, kad klients ir nozaudētas seifa atslēgas un nevar piekļūt savam seifam?

Pie seifa īres noslēgšanas, klientam tiek izsniegtas divas atslēgas. Divu atslēgu nozaudēšanas gadījumā nepieciešama menedžera palīdzība. Seifa slēdzenes uzlaušanu veic pieaicināts speciālists, notiek seifa slēdzenes maiņa uz jaunu un klientam tiek izsniegts jauns atslēgu komplekts. Izdevumus par seifa uzlaušanu un jaunu atslēgu izsniegšanu sedz klients.

Vai klients var pirmstermiņa pārtraukt seifa īri, vai šajā gadījumā tiks veikts pārrēķins?

Klients var pirmstermiņa pārtraukt seifa īri, atbrīvojot seifu un nododot seifa atslēgas. Šajā gadījumā naudas pārrrēķinu netaisa.

Kas nepieciešams seifa īres termiņa pagarināšanai?

Nepieciešams veikt komisijas apmaksu par nākamo seifa īres termiņu.

Kā tiek garantēta klienta seifa drošība nesankcionētas pieejas gadījumā?

Pieeja seifam tiek nodrošināta ievadot elektroniskā drošības sistēmā korektu Seifa numuru un Seifa pieejas PIN kodu, pie nosacījuma, ka Klientam ir Seifa atslēgas. Seifa slēdzene ir unikāla, klientam tiek izsniegtas divas atslēgas no seifa, Rīgas seifi nepaliek atslēgas no klienta seifa.

Kas notiks ar manu īpašumu uzņēmuma maksātnespējas gadījumā?

Atšķirībā no kredītiestādēm, seifa saturs paliek klienta īpašumā un netiek uzskatīts par inventarizācijas objektu maksātnespējas gadījumā.

Joprojām ir jautājumi?

Rakstiet mums, ja neatrodiet vajadzīgo atbildi.